søndag 18. september 2016

Scraplift og favorittstil


Det finnes fantastisk mye fin inspirasjon rundt om på Instagram, Pinterest, blogger....
Det er nok på disse rundene jeg finner mest inspirasjon til min scrapping. Denne gangen fant jeg en kjempe stilig LO som Christin Grønnslett har laget. Den måtte jeg bare finne frem for å scraplifte bildene mine fra Kjerringhøgda vi tok forrige kvelden.
Jeg koser meg nok litt ekstra også når jeg lager bakgrunnen selv og kan leke meg med ulike farger og medium. Bakgrunnen har først fått et par lag med klar gesso. Så har jeg limt på sirkler av gamle boksider, laget sirkler med ulike farger av DistressCrayons og til slutt har det blitt en mengde splatter med Dylusions maling. Så litt sort sytråd, washitape, tekst og hjerter fra Freckled Frawn (fått i kit).







Scrappelyst har ute en utfordring nå hvor jeg skal scrappe i favorittstilen min. 


2 kommentarer:

Kristin Langnes sa...

Så utrolig lekkert dette var og så effektfullt det ble med den bakgrunnen med sirklene på. Dette var skikkelig inspirerende og originalt!

Takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappelyst.

Katrine E. Bråten sa...

Utrolig lekker LO med mange flotte detaljer. Herlige farger!
Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)