lørdag 5. september 2015

Kurs på Sørlandsscrappen 23.-25. oktober 2015

 
Jeg skal ha to kurs på Sørlandsscrappen i oktober. Nedenfor finner du opplysninger om kursene.
 

 
MINIALBUM
Pris 350,-
 
Vi skal lage et album hvor sidene i albumet måler 10cmx15cm (4"x6"). Albumet har 6 sider/12 sider hvis begge sider blir brukt. Antall bilder du ønsker å ha i albumet er opp til hver enkelt, og hvor store bildene skal være. Men ta gjerne med deg bilder i forskjellige størrelser. Det gir deg muligheten for å variere sidene og pynting av disse.
 
Eksempler:
10x15 cm dekker en hel side
15x20 cm kuttes på midten og dekker en dobbeltside
5x5 cm
5x10 cm
5x15 cm enten med ett bilde eller 3 bilder satt sammen til en bildeserie
 
UTSTYRSLISTE:
Skjærebrett
Falseben eller pregebrett
Saks
Dobbelsidig tape
Lim
 
PÅMELDING:
Påmelding er bindene.
Påmelding sendes til: maylinda@deacon.no
Ved påmelding vil du motta info om kontonummer for betaling av kurs.
 
 
LOMMESCRAPPING MED MY{A} SCRAP ARK
Pris 500,-
 
Her vil vi lage albumsider med PL-lommer og ark fra den nye arkserien min. For de som ikke har prøvd dette før vil det bli en lett innføring i hva lommescrapping er og hvordan jeg pleier å gå frem når jeg scrapper på denne måten. Jeg vil også gå igjennom mulighetene arkene mine har, samt generelle tips og ideer.
Materialpakka vil ha et variert innhold.
 
 UTSTYRSLISE
Skjærebrett
Evt hjørnepuncher om du har (kan lånes)
Saks
Dobbeltsidig tape
Lim
Akrylblokk (til Clear stamps)
Bilder til 8 sider (De bør enten være eller kunne kuttes til følgende størrelser: 4x6 og 3x4 stående eller liggende, 2x2 eller 4x4.)
PÅMELDING
Påmelding er bindene.
Påmelding sendes til: maylinda@deacon.no
Ved påmelding vil du motta info om kontonummer for betaling av kurs.
 
Har du noen spørsmål vedrørende kursene så ta kontakt med meg på mail!
 
 


1 kommentar:

Unknown sa...

Jeg skal ikke på kurs,men synes det er så stas at du holder kurs og er så flink😄😊!