mandag 22. september 2014

PL-sider

Som mange andre så synes jeg det er kjempe artig med PL. Jeg startet året med å plukke ut månedens hendelser og har siden scrappet måned for måned. Og jeg startet med bare sort hvitt bilder, men det har endret seg litt. For ofte så blir fargene så viktige også. Men da synes jeg samtidig at det er vanskelig å få en side med ro over seg. Favorittsidene mine er de sidene jeg har funnet farger og pynt som skaper en helhet og ro over siden.
Og da blir det til at man bruker en del tid.... Ser at mange synes det er så genialt med lommescrapping for det går så fort. Fort?? Har ikke helt den opplevelsen så langt. Selv om man får scrappet mange bilder på en gang... Men hva gjør det vel om man bruker mye tid når man blir fornøyd med siden etterpå og har fått dokumentert minner og hendelser.
 
 
Dette er første siden jeg konsekvent skrev på pc og printet ut på kortene.
Det kommer jeg til å gjøre mer av når jeg har mye på hjertet.
 
 
 

 
Frost og snøfnugg i august - det er jo ikke særlig sannsynlig, men en real Frost-bursdag ble det, og Olaf liker jo sommeren og varme klemmer!
 
 

3 kommentarer:

Luce sa...

Kjempeflotte sider du har laget!Kattebildene var ubetalelige, stilig kake og kul pynting på bursdagssiden! Syns heller ikke det går spesielt fortere med lommescrapping ;o)
Ha en fin dag :o)

Aquarell sa...

Herlige sider! Og må bare si jeg digger den Olaf-kaka, så fantastisk bra! :-D

Cornelia sa...

*hihi* Nej, inte heller jag tycker att lommescrapping på något sätt går fort... men det är inte desto mindre moro för det! Underbara sidor du har skapat, mycket inspiration finns här att hämta. Tack för det!

Ha en fortsatt trevlig helg!