fredag 18. april 2014

God påske!

 
Det er ny So Cute Surprise inne hos That's just so cute i dag!
Håper du får lyst til bli med på utfordringen.
Selv om fargepaletten her viser nyanser i rosa, så må du ikke
bruke den. Ble ganske tilfeldig at mitt bidrag ble like rosa som utfordringsbildet.
 
 
Jeg kom over bretteteknikken til et stjernekort. Hadde aldri prøvd det før så jeg fikk lyst til å prøve.
Det blir veldig fint til slutt, men jeg kjenner jeg har litt dårlig tålmodighet når alle papirbitene skal klippes i riktig størrelse og mønster, svertes osv...
 
 


 
Her finner dere fremgangsmåten på kortet. Jeg laget det i 12x12.
 
I disse påsketider så vil jeg også minne dere på at vi har en liten påskeutfordring også.
Gøy om du ble med på en også! Det er så stas med mange bidrag!
 
http://thatsjustsocute.blogspot.no/2014/04/paskeutfordring.html
 
RIKTIG GOD KREATIV PÅSKE!

3 kommentarer:

Linda Brun sa...

Hei og vel overstått påske. Lekkert stjernekort som jeg kan godt forstå krevde endel tålmodighet. Det som ser enkelt og lekkert ut er som regel det som kreves mest arbeid. Less is more ;-) Takk for herlig inspirasjon

GryA sa...

Det ble kjempelekkert! Har du link til mal?

Maya sa...

Takk for hyggelige ord! Nå har jeg lagt til link under siste bildet med fremgangsmåte!