onsdag 5. mars 2014

Diva Februar

I starten av min "scrappekarriere" så oppdaget jeg scrapping.no og Diva utfordringene. Det begynner å bli noen år siden og jeg har ikke vært med siden. Men nå ramlet jeg innom igjen, og oppgavene var så spennende at jeg kunne ikke la vær å gå løs på dem. Det var kjempe gøy!
 
Oppg. 1 var en skisse
 
 
 





 
Oppg 2 var å bli inspirer av et bilde.
 
 
Her ble jeg inspirert av stolene som stod på rekke og rad, og derfor brukte
jeg bildet av snøfnuggene på rekke og rad.

 
 
Oppg. 3 var å bruke selvlaget pynt.
Her har jeg laget blader av papirleire. 
 


 



 
Nå er jeg klar for nye oppgaver ;)

1 kommentar:

Luce sa...

Kjempeflotte alle tre!
Den første var herlig leken og kul, de to andre var nydelige - kjempeflott bakgrunn på den tredje og flott med bladene du har laget!
Ha en fin kveld :o)