søndag 1. desember 2013

1. luke kan åpnes....

Jeg er bare så utrolig heldig å ha to fantastiske venninner som sørger for at jeg kan glede meg som en liten unge til hver morgen i desember! Sammen med barna åpner jeg julekalenderen min. Det har blitt en god tradisjon at vi lager kalendere til hverandre. Og ikke en hvilken som helst kalender - men scrappekalender!
 
Det skal bli en riktig, riktig kosesøndag med julemusikk, lys og kanskje litt baking. Julekortene kan jeg også så smått begynne å skrive. Bildene har jo kommet i posten og de fleste julekortene er også scrappet, så det ligger klart. Det er en tradisjon jeg har hatt helt siden jeg gikk på ungdomsskolen, og som jeg koser meg med.
 
Bortsett fra at det er 1. desember i heimen her, så er det også 1. desember hos That's Just So Cute. Det betyr nye farger! Og denne gangen har scrappet årets julekortbilde. (Det har også blitt en tradisjon)
 
 
 
 


 
Inspirasjon til tittelen her fant jeg i det siste bladet til Scrap365.
Det var utrolig gøy å sette eget preg på tittelen.
Ellers har jeg spart på noen gamle julefrimerker som jeg brukte som pynt. (Burde selvfølgelig brukt årets... men disse passet jo perfekt i fargene.)
 
 


1 kommentar:

Luce sa...

Nydelig! Herlig bruk av pynt og farger!