søndag 6. oktober 2013

Klem til deg

Vi har en utfordring hos That's just so cute hvor vi ønsker at dere skal bruke stensiler.
I går satt jeg og laget et kort hvor jeg brukte en papirserviett som stensil, sammen med PanPastel farger. Papirservietten ble selvsagt helt grønn og kunne så brukes til et annet prosjekt.
Hehe litt økonomisk også, en serviett kan brukes på to prosjekter ;)
 
 
 
Jeg går og lurer på hvordan jeg skal innrede mitt neste scrapperom. Jeg skal skal si hadet til huset i hagen og flytte inn på kjøkkenet i kjelleren. Vi skal innlemme en utleieleilighet til resten av huset vårt så vi får litt mer plass. Da det er et ganske stort kjøkken i leiligheten har vi vært i tvil om hva vi skal gjøre med det. Rive det eller gjøre det til hobbyrom? Det blir det siste - jeg får komme inn i varmen og det blir nytt hobbyrom på meg. Et gammelt kjøkken er jo egentlig perfekt. Da har jeg tilgang til vann ved siden av pulten når jeg kliner rundt med maling. Har store benkeflater i granitt som tåler en støyt og noen sprut med mist (i verste fall) og en haug med skapplass til alt stæsjet!
Gleder meg til å innrede. Men først skal det rives en vegg, males en kjellerstue, male et barnerom, bygge en seng... handle inn ting og tang... Og så kan jeg gå løs på scrapperommet til slutt. :)
Noen før og etter bilder kommer nok etter hvert!
 

1 kommentar:

Luce sa...

Nydelig kort! Skikkelig kult med stemplet trolldeig!
Høres deilig ut med et helt kjøkken som scrapperom - lykke til med prosjektene og ha en fin kveld :o)