fredag 16. august 2013

Joda det er liv i meg....

Ganske så stille på denne fronten. Etter ferien med mange inntrykk og opplevelser så går jeg fortsatt i en sånn ferie-tåke-modus. Men i morges så var jeg egentlig klar for å dra tidlig på jobb - og så ombestemte jeg meg. Jeg tok heller en halvtime på scrapperommet! Det er en god start på dagen!! I tillegg så var det siste morningen jeg kunne snike meg ut av huset alene uten å tenke på barn og matpakker. Til mandag så kommer hverdagen for alvor tilbake hvor alle i huset er på skole og jobb igjen!
 
En bra ting kan ikke sies for mange ganger. Men jeg er bare så fornøyd med disse bursdagsstemplene fra Tim Holtz. Denne gangen ble det ballongen som ble brukt sammen med PanPastel.
 

 
 Har dere sett at det er ny gjestedesigner hos That's just so cute?

Super herlig oppgave hvor vi skulle bruke paljetter.


 
Vi håper at det er MANGE som har lyst til å ta utfordringen sammen med oss!
 

1 kommentar:

Luce sa...

Herlige glade kort og de samme kan jeg vel si om loen - flott pyntet!
Ha en deilig helg :o)