lørdag 22. juni 2013

PanPastel

Jeg er i grunn litt avhengig av farger, og ikke minst å få kunne leke med fargene! Derfor er jeg kjempe fornøyd med å ha fått mitt aller første sett med PanPastel. Sammen med feriedagboka, så blir disse med meg på ferie også. Etter et par timer lek i dag, så digger jeg dem allerede :)
Selv om det har vært grått og trist ute, så ble det sommerlige farger som kom ut på arket.
 
 

 
Disse sommerfuglene er først stemplet med vannmerkestempel siden er dem fargelagt lag på lag med pan pastel. Til slutt drodlet jeg med hvit penn her og der.
Dere vil nok helt sikkert se mer av dette fra meg. Og om du har tips, triks eller noe å vise frem, så legg gjerne igjen noe i kommentarfeltet ;)
Takk for at du stikker innom!

 

1 kommentar:

Luce sa...

Så stilig dette ble! Nydelige farger i det første!
Ha en deilig St.hanskveld :o)