lørdag 1. desember 2012

So Cute Color #24

Jeg elsker desember! Det er så mye kos og bittelitt stress. Og så er jeg verdens heldigste! Jeg har scrappekalender :) Det er takket være to gode scrappevenninner! Jeg gleder meg like mye som ungene til morningene og pakken kan finnes - ja jeg er som en liten unge, og det kommer jeg alltid til å være! Thihi!

Men over til en liten utfordring igjen! Det er 1. i måneden og det betyr en So Cute Color utfordring hos Thats just so cute. Jeg har så mange favoritter, men dette er nok fargene som skaper mest julestemning hos meg, og som jeg elsker å bruke til å scrappe julebildene. Her har jeg funnet frem noen 5 år gamle bilder av minstemann. Herlige lille rødnissen min.
Håper du blir inpsirert av fargene og tar utfordringen!




God kreativ lørdag!

2 kommentarer:

Luce sa...

Nydelig lo med herlige bilder :o)
Ha en deilig søndag og kos deg med kalender og advendtstiden :o)

Tone-Lill sa...

Veldig bra LO. Liker den minimalistiske pyntingen og bildene du har brukt er kjempe søte :)