mandag 31. desember 2012

Et lite tilbakeblikk

Det er tid for å se litt tilbake på året som har gått, og det på mange måter. Her ønsker jeg å se tilbake på mitt scrappeår 2012. Når jeg ser tilbake så ser jeg at det er preget av mye mist og gesso. Det har nok noe med den store inspirasjonen jeg fikk i februar av Tim Holtz og Dyan.  Det lokket frem en mer leken side ved meg, og jeg elsker å leke meg med farger og forskjellig utstyr!
 
Jeg har valgt å velge min favoritt fra hver enkelt måned.
 
JANUAR
 
FEBRUAR
 
MARS 
 
APRIL
 
MAI 
 
JUNI
 
 
 
JULI

 
AUGUST
 
 
SEPTEMBER

 
OKTOBER
 
 
NOVEMBER
 
 
DESEMBER
 
 
 
Mye av inspirasjonen gjennom 2012 er de hyggelige kommentarene dere lesere legger igjen.
Jeg setter utrolig stor pris på at dere legger igjen noen få ord!

TUSEN TAKK!

GODT NYTT KREATIVT ÅR!
 
 
 
 
 


 
 


6 kommentarer:

marit sa...

Så masse flott og kreativt du har fått laget i år! I love you loen var bare fantastisk..
Ønsker deg et godt nyttår!

Linda sa...

Flotte LO'er du har lavet i 2012 rigtig godt nyt år !

Grethe sa...

Mange herlige LOer!! Digger tittelen på den fra august! Fantastisk!

Tone K. sa...

Utrolig mange flotte LO`er du har laget og jeg har mange favoritter her :) Må si at den fra oktober er helt utrolig stemningsfull og herlig :)

Takk for inspirasjon du har gitt i 2012. Jeg gleder meg til å følge deg i 2013 også :)

Ønsker deg et riktig Godt Nytt År ! :)

Luce sa...

Fantastisk flott topp 10 liste!
Tusen takk for all inspirasjon - gleder meg til å se mer neste år :o)
Riktig godt nytt år til deg og dine :o)

GryA sa...

Denne lista er RÅ Maya! Oktober er min store favoritt.