mandag 3. september 2012

En LO i full fart

Denne ble til i full fart en kveld hvor jeg bare måtte scrappe LITT til og tida egentlig var litt knapp.
Jeg er så glad i disse "planke"arkene.


Når jeg så får et sånt bilde fra helgas helgetur, så kunne jeg jo ønske at jeg hadde
 en printer som kunne skrive ut 12"x12".... ikke at bilde er kvadratisk men... Er det å få tak i?
Nok en greie på ønskelista...


Og med verdens beste jenter så blir det heller aldri tomt for
scrappeprosjekter i  nærmeste fremtid.



2 kommentarer:

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Hei!! Så flotte bilder og veldig fin scrapping!!

Svar til ditt spm hos meg: bruker kun naturlig lys :) Og en refleksjonskjerm som reflekterer lyset som kommer inn fra den ene siden ;)

Klem fra Stine

Luce sa...

Full fart, men flott ble den :o)
Ha en fin kveld :o)