mandag 12. mars 2012

Det er aldri noen god følelse å bli vekket på natta av at et av barna spyr.... og nå er det bare jeg som ikke har vært igjennom det.Så får jeg se om jeg skal klare å slippe unna denne gangen også. Det ble en hjemmedag i dag på oss 3 jentene. Utpå formiddagen orket eldstemann å spise litt igjen og formen gikk bare i riktig retning utover dagen. Så det har blitt både litt scrapping på henne og vaffelsteking i sola ute. Og det skal sies - ikke vondt når termometeret viste 15,6 grader i SKYGGEN!
En beleilig dag og måtte være hjemme på. 


I scrapperommet fikk hun prøve seg på Art Journaling for første gang. Hun digget deg og sa bare "Dette passet veldig bra for meg, mamma!" Veldig kry av resultatet også, og hun ville veldig gjerne at det skulle få komme på bloggen. :) Er en litt kry mamma også som koser seg med å kunne dele hobbyen med jentene sine og lære dem nye ting!




3 kommentarer:

Signe sa...

Herreminhatt, dere har jo nesten sommer! Du kan tro det eller ei, men i dag gikk jeg hjem fra jobb i snøstorm :)

Og når det kommer til større barn og rom så aner jeg jo ikke hva de liker, så myyye enklere med småttiser som ikke har noe de skulle ha sagt! ;)

Men aldri si aldri, kanskje snubler jeg over noe som bare er midt i blinken en dag. Og nå kom jeg forresten på et innlegg jeg så for ikke så lenge siden med et nyyyydelig jenterom. Kanskje det kan være til inspirasjon?

http://lisbethsinlilleverden.blogspot.com/2012/01/teenage-room.html

*sverme*
Kunne bodd der selv vettu :)

Ha en finfin mandag!
Signe

Anonym sa...

Super duper flink er du, Natalie
klem Siw

Blåmeis sa...

Så kjempeflink hun er. Her spiller nok både arv og miljø inn. :)