lørdag 4. februar 2012

Once Upon A... Sketch

Her blir det scrapping i de sene nattetimer. Barna er i seng og roen har senket seg skikkelig, da er det bare å ta med seg prosjektene man har i hodet og stikke ut i scrapperommet og få dem ut. Denne alenetiden er utrolig verdifull og det er mange tanker som man rekker å tenke.

Dagen i dag - eller når jeg ser på klokka så er det jo blitt i går... Fredagen startet veldig bra. Tror jeg for aller første gang har vunnet en premie på en scrappeutfordring. Jeg vant premien hos 

RANDOM WINNERS
The winner of the 2 paper collections by FeatureArt is #1 MAYA from Norway

Det var artig, og det ga dagen en aldri så liten kickstart!
 
Jeg liker skissene hos Once Upon A...Sketch så jeg har en løsning til den nye skissa allerede. Og denne gangen ble den ganske så vintage til å være meg. Men gøy å variere litt. Denne gangen
lød oppgaven som følger: "For this challenge we would like you to create a project about the one MALE you love. And we do not mean just your partner or spouse. We mean any male in your life."  Så hvem andre enn mannen i våre liv ble scrappet! :)

This is The Man we love!

Bildet er tatt hos http://www.familiefotografen.no/ sommeren 2011.

Nå holder jeg på og sovne så den andre LO'n jeg ble ferdig med får dere se i morgen.
God natt og God helg!

6 kommentarer:

EFI sa...

Good morning Maya! What a lovely page with soft colors and a beautiful family photo! Thank you so much for joining us at OUAS!

Eleni Gratsia sa...

What a lovely layout, I too love the soft colours, they word so well with the photos ... and your man looks much loved! :) Thanks for playing with us at OUAS!

Irini sa...

Lovely layout and very romantic colour!...great family photo by the way!!!!!
Thanks for playing along with us at Once Upon A...Sketch
hugz
irini

Channa sa...

Such a romantic layout, beautiful picture of your family. Thanks for joining us at OUAS, Channa

eudokia sa...

amazing! i love the big doily and the soft colours!!thank you so much for joining us at get creative/ouas!!

Unknown sa...

Very beautiful layout! Very sweet colours and the photo is really great.

Thank you for joining us at OUAS!