søndag 22. januar 2012

Enda mer fra lørdagens scrap med jentene...

...og denne ble til etter at jeg så skisse # 146 hos Skissedilla.



Jeg har fått helt dilla på utfordringer, så på lørdag lagde jeg ikke mindre enn 4 LO'r ut fra 4 utfordringer. Den aller siste er inspirert ut i fra That's just so cute, hvor Linda utfordrer oss til å bruke en tag fra et klesplagg eller merkelapp og tråd/hyssing.
Her har jeg funnet frem to blomstrete tags fra Green Gate og rosa hyssing rundt bildet.
Ellers har jeg brukt den nye masken min fra Prima og grå stempelpute som litt bakgrunn. Bokstavene er sprayet med sølvmist.


8 kommentarer:

Synnøve sa...

Så deilige farger du har brukt, og den filmstripa er bare stilig altså! Mange skatter her gitt! Herlig!
Ha en super kveld,
klem

Linda sa...

Så fint med den bølgete kanten rundt hele den siste LOen. Liker også blomstene du har klynget sammen.

Takk for at du ble med på utfordringen jeg gav inne hos TJSC

Linda sa...

Så fint med den bølgete kanten rundt hele den siste LOen. Liker også blomstene du har klynget sammen.

Takk for at du ble med på utfordringen jeg gav inne hos TJSC

Lula sa...

Du lager så delikate sider! Likte denne veldig godt, fargene, bildene, ja alt:)Flott detalj med bølgepapp og snøkrystaller på. Det fikk fremhevet krystallene så bra!

Takk for at du vil være med å leke;)

Klem Lula

Beatemor sa...

Så mye flott du har laget. Herlige detaljer du har fått med, digger den sømmen du brukte på lo'en i forrige innlegg :-)

GryA sa...

Søt jente og søt Lo! Virkelig nydelig og oppsettet var knall!

Hyggelig at du fant inspirasjon hos oss i TJSC!

Kommer ny utfordring i morgen, så her er det bare å fortsette å produsere!

pia iris sa...

så flotte LOer du har lagd, og skikkelig produktiv og da :o)
likte godt fargene og tagen bak det revne på arket.flotte snefnugg var det og.
takk for ditt bidrag. klem pia

Stine sa...

Nydelig side, så lekre farger du har brukt her!

Takk for herlig bidrag!

Klem fra Stine, TJSC :-)