mandag 12. desember 2011

Og vinneren er.....

...ja nå kan dere lure!
Det er sykdomstid og vi har en dag hjemme her i dag. Men det betyr at jeg også har fått litt ekstra hjelp til å trekke vinner av overraskelsen fra Papirdesign. Det var 24 stykker som var med i trekningen.
Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene! Det har vært en utrolig artig uke med mange tilbakemeldinger fra kjente og ukjente.


*

*

*

*

*

*

*

*

*

GRATULERER....

*

*

*


Signe er ingen scrapper - ennå! Men jeg er sikker på at hun kan klare å bruke premien på en kreativ måte allikevel. Bare ta en titt innom bloggen hennes. Så nå har du en utfordring ;)

Gode nyheter! Jeg er også blitt sponset med en pakke i fra Vibeke Spigseth, Poppydesign.
Følg med så vil det etter hvert komme en liten utfordring på bloggen min hvor du kan vinne flotte scrappesaker i fra Poppydesign!

Ha en riktig fin dag alle sammen!

1 kommentar:

Signe sa...

Hurra! Og jada, jeg skal nok finne noe å bruke fint papir til! Garantert ;)

Har du adressen min enda eller? :)
-Signe