tirsdag 6. desember 2011

White Christmas

Her er resultatet av et par timer i scrapperommet. Det har blitt så mye julekort den siste tiden, så nå måtte jeg lage en LO. Og siden det er så lenge siden jeg laget LO koste jeg meg ekstra. Som jeg skrev i gårkveld ble denne LO'n til av inspirasjon fra flere.
"Jeg ble først inspirert av bildet inne hos That just so cute og så brukte jeg skissa til Skissedilla og så digget jeg blondene som kom til synet noen steder langs kanten på Elisabeth sin LO...  "
Snøkrysttalen i bakgrunnen er tegnet med Silhoutten. Så er detbrukt mye Crackle Paint og glimmermist. Denne skinner jo mer i virkeligheten. Bildet er tatt en flott vinterdag da jeg var på Gran. Det er jo ikke noe som er mer vakkert en rim og skyfri himmel.


I kveld skal jeg ut i scrapperommet igjen, men da blir det julekort - for her er det spennende ting som skjer. Mer info kommer nok her i morgen! ;)

1 kommentar:

Lene - Nabon sa...

Liker masse! Flott og hvit, vinterlig og kald!

Stilig med liten tittel!

Takk for flott bidrag!