mandag 5. desember 2011


Det er som om julefreden har senket seg i huset her! Julemusikken er slått på, barna sitter ved salongbordet og spiller Alias, jeg pusler litt rundt og mannen han har faktisk vært fornuftig i dag. Gått og lagt seg (klokka 19 etter dårlig døgnrytme) Hehe ikke derfor julefreden har senket seg altså! Men det er så koselig at barna har blitt så store og kan sitte og spille og kose seg uten sure miner eller krangling ;) Jeg sitter egentlig og gjesper litt selv her, men jeg har gledet meg til litt scrappetid når barna er i seng :) Nå har det blitt så mye kort de siste ukene så nå har jeg lyst til å scrappe en LO til en forandring. Hvilken utfordring skal jeg hive meg med på? Noen som kjapt kan komme med et forslag?

1 kommentar:

Blåmeis sa...

Kvisten roper, hodet drømmer men kroppen krever søvn. Kvelden vil vise hvem som er sterkest. Jeg likte en av disse spesilt godt og håper å rekke utfordringen før fristen går ut. http://scrappehuset.blogspot.com/2011/11/vi-tarn-helt-ut.html