fredag 7. oktober 2011

Da er familien komplett igjen etter at barna har vært på høstferie hos mormor og morfar! Det er herlig å ha alenetid noen dager, men også superdeilig å ha dem tilbake igjen!

Jeg har begynt så smått på årets julekort. Tror Pion sine papirer fort kan bli årets favoritt. Selv om jeg har bestemt meg for ikke kjøpe for mange nye papirer, men heller bruke alle restene jeg har.

Tror jeg skal ut og scrappe et bursdagskort i kveld. For noen uker siden så sier eldstemann som blir 8 på mandag: "Jeg gleder meg sånn til bursdag min, for da får jeg sånt fint kort som mamma lager!" Sukk, jeg kan jo ikke skuffe, selv om jeg ikke har hatt for vane å lage bursdagskort til barna mine. Men nå har hun tydeligvis blitt så stor at hun setter pris på det....


Ha en riktig god helg!


Ingen kommentarer: