lørdag 17. september 2011

Scraplift er gøy!

Det er virkelig gøy med utfordringer og ikke minst å lifte andre! Jeg hadde overhodet ikke noen planer om å lifte alle damene i Scrappehuset da jeg først så utfordringen dems. Men så begynte jeg med en og så tenkte jeg til slutt at sannelig skal jeg ikke prøve alle.... tenkt så gjort.

Her er en scraplift etter Torill sin LO.



Her er en scraplift etter Vibeke sin LO.


Her har jeg funnet frem noen skikkelig gamle rub-ons fra skuffen. For at de skulle stå i stil med resten kunne dem jo ikke se helt perfekte ut så jeg gikk litt løs på dem med sandpapir. Og så har jeg brukt et lite skilt som er så søtt hvor det står "The best thing in life is LOVE"

Jeg har en siste LO som er klar også. Men bildene ble så dårlige i dette kveldslyset. Så Marion - jeg har lifta deg også selv om det var den vanskeligste må  jeg innrømme.

God natt!

5 kommentarer:

Beatemor sa...

Flotte sider du har laget her. Supersøte bilder også :-)

Torill sa...

Så gøy!!!
Du har virkelig tatt å lifta oss, ja!
Hærlige LOer du har tryllet fram!
Digger!!!
Tusen takk, og så gleder jeg meg til å se neste!!

Bente sa...

Disse likte jeg også:)

Likte bølgepappen, bildene og stjernene:)Fargesammensetningen:)

Og den nederste var veldig fin med rammene rundt, sømmen på, bildet var veldig fint i sort/hvit til bakgrunn og pynt... takk for at du deltar i utfordringen vår:) Klem fra Bente

linn kr/sykepleier sa...

2 helt forskjellige sider ble dette, og de ble LEKRE!!!! En fargeklatt av en LO Torill-liften. Så dus å vakker den Vibeke-liften. Kjempe bra jobba. :D Tar av meg hatten! :D

AnneiSkogen sa...

Så fin denne var. Likte godt tråden du har brukt som ramme rundt bildet.