lørdag 24. september 2011

Restepapir

Etter å ha fått en skikkelig goodibag med mye spennende oppi av en god scrappevenninne som var på vei til messe, så gikk jeg løs på papirkofferten for å sortere. For å overbevise meg selv at jeg ikke hadde noe på messa å gjøre.... Jo jeg ble i grunn overbevist selv om jeg er tom for hvit og craftkartong og det hadde alltid vært kjekt med noe nytt. Men den papirkofferten - den bugner av så mye fine restepapir (som jeg har blitt litt lei) som absolutt kan brukes. Så etter litt rydding så ble det en tur ut på scrapperommet med jentene. De fikk lage kort og bursdagsinvitasjoner og jeg satt i gang med restekort. Jeg tok for meg de små restene jeg hadde av October Afternoon sine papirer, og fikk laget 4 kort.
De andre kortene er også laget av restepapir tidligere denne uka.

 


Kort med 3ndyPapir rester

1 kommentar:

Torill sa...

Så gøy at du bruker opp rester!!
Jeg digger det! Det er liksom så godt å få brukt opp de!

NYDELIG!
og tusen takk for koselig kommentar i bloggen min!