søndag 4. september 2011


I dag var det Siw som reddet skolebollene våre! Ingen bensinstajson som hadde kokos - men Siw hadde! : ) Så i dette våte været ble det noen supergode skoleboller og varm kakao!

Nå er minstemann også litt mer klar for vinteren. Dette ble et laaangt prosjekt for en som ikke strikker så mye til vanlig. Begynte med buksa i april i fjor, og siden jeg ble litt overivrig og strikka så ofte jeg kunne så måtte det bli en lang pause pga senebetennelse. Men nå er jeg så og si i mål.  Det er bare beina som skal strikkes bittelitt lenger og få en strikk i livet, så er alt ferdig. Nå ønsker hun seg bare en lue med dusk.
Mønsteret er fra Dalegarn sin Vancouver 2010.



1 kommentar:

Hedvig sa...

Å så godt - nå fikk jeg kjempelyst på skoleboller! Jeg skriver nok og spør etter oppskriften din - den ser perfekt ut! OG jeg er veldig imponert over hvor mye du har strikket - 10 poeng til deg! :)