fredag 26. august 2011


Jeg elsker å sende små overraskelser i posten. Og jeg storkoser meg når jeg sitter og lager dem. Denne gangen var det et heldig bursdagsbarn som fikk en liten scrappe-godtepose i posten! Det er en papirpose som er pyntet og fyllt med litt av hvert småsnadder. Her fikk jeg også brukt en av mine nye stempler. Kommer til å bli brukt mye disse stemplene. Og kanskje enda lettere når jeg bare får meg sånn "greie" til å lime på stempelplatene...

Da vi var i Amsterdam i vår så kjøpte jeg med meg en del tulipanløk, og jeg fikk beskjed om at jeg bare kunne plante dem i potter med en gang jeg kom hjem og la dem spire og gro inne. Det gikk jo ikke særlig bra...har ikke sett en eneste tulipan. Men jeg kjøpte også en Cala løk. Jeg var utrolig spent på den. Men den spirte utrolig fort og ble utrolig stor og flott. Hadde ikke forestillt meg at den skulle bli så stor, men den har blitt fin og stor og har vel en 4-5 blomster nå. Ene blomsten knakk ute så nå står den og lyser opp på bordet her inne. Er litt stolt av at jeg fikk til denne.




Ha en riktig god helg alle sammen!

Ingen kommentarer: