lørdag 16. juli 2011

Jeg klarte ikke å la vær å ta en tur ut i scrapperommet. Det ble litt rydding - og nesten et ferdig babykort. Men så var det en mystisk hale som fòr forbi scrapperommet. Jeg trodde det først var en katt, men syntes den halen så litt for stiv og pjuskete ut til å være en av nabokattene. Vips så stod nesten GREVLINGEN å så inn i vinudet til meg. Den løp over plattingen og opp til kosekroken. Jeg ringte inn til min mann og vi stod i hvert vårt vindu og observerte TO grevlinger som lekte rundt "kosekroken" og langs plattingen. Jeg tusla inn for å finne kamera i håp om  å få et bilde. Men nå er de søkk borte.... Vi håper jo at dem ikke bor på vår tomt, men nabotomta er et friområde med tekst vekst av trær og busker. En vakker dag så kommer jeg til å bli skremt vett av når jeg er på vei fra scrapperommet og inn eller motsatt for jeg må runde et hjørnet.

1 kommentar:

marit sa...

Hihi artig da... Gøy med slike rundt huset, selv om det samtidig er litt skummelt. Personlig så er et jo ikke akkurat de søteste dyrene;)
Ha en fin fin søndag!
Klem