mandag 25. juli 2011

Jeg har kommet ut av tellingen på hvilken feriedag jeg har i dag etter at jeg jobbet litt igjen forrige uke, og helga bare har føltes som et langt, trist og vondt mareritt jeg ikke kan tro er sant.

♥ ♥ ♥

Forrige uke fikk jeg tid til litt scrapping. Svigermor hadde bursdag og jeg fikk laget et lite minialbum til henne med noen av årets bilder. Jeg valgte ark fra samme serien og laget det veldig veldig enkelt.


  

Forrige tirsdag var jeg på overraskelse-babybesøk til en gammel venninne som jeg ikke har sett på mange år. Dro sammen med noen andre venninner og vi fikk noen veldig hyggelige timer sammen. Til den lille søte babyen hadde jeg laget en gavepose til den lille gaven. Ugla har jeg skjært ut på Silhouetten min.


Fredagkveld måtte jeg koble litt av og tenke litt i fred. Da ble dette kortet laget.

1 kommentar:

Elisabeth Helland sa...

Helleminhatt, skal si du har laget mang en lekkerbisk her......deilig å se :o)
ha en fin fin dag videre