fredag 17. juni 2011

Skissedilla # 116

Hiver meg med på Skissedilla denne uka. Flott skisse, og etter utfordringen hos Scrappehuset så har jeg jo blitt litt inspirert. Så ja, Elisabeth, jeg prøver meg på mer tekst ;) Blir nok heller ikke siste gangen. Så dette er yngstemannshistorie om sin første ordentlige sykkeltur på 2 hjul, hvor hun halvveis landet i brenneslegrøfta en halv meter i fra vannet...


Den lille jenta på sykkel har jeg lastet ned til min Silhouette, kuttet den ut og brukt glimmermist. Så siden blir det et fint lite sommerkort tenker jeg med denne sykkelpiken.

Det er midnatt og nå er huset klart for helg, og tro det eller ei jeg har nesten kost meg med husvaska denne gangen. For vanligvis så kommer scrappinga veldig ofte FØR husarbeid og vask... Men denne gangen hadde jeg bestemt meg for at det virkelig skulle være STRØKENT og rent til mannen kommer hjem fra 3 dagers skogstur i morgen (eller det er jo faktisk i dag). Det er nemlig jeg som stort sett er heldig å komme hjem fredagettermiddag fra jobb til et kjempe ryddig hus. Hehe jeg tror han får seg en overraskelse, for dette har han nok ikke turt å håpe på ;) Vel så nå sitter jeg på senga og nyter en kopp te og slapper av før jeg kryper under dyna. Hadde jeg ikke vært litt fornuftig så kunne jeg funnet på å gå ut i scrapperommet og scrappe en LO før jeg sa natta... men jeg vet jeg vil angre når klokka ringer eller jeg sitter på jobb og vrir de små grå over tallene som jeg ikke får til å stemme...  Natta!

3 kommentarer:

Blåmeis sa...

DEn sykeljenta var knall tøff!

HegeAL sa...

For et nydelig bilde. Og virkelig kul bruk av masken og mist! Nydelig!

Takk for at du deltar!

Elisabeth Helland sa...

uuuuuuutrolig stilig!! digg-digg