onsdag 25. mai 2011

Skissedilla #113

Denne skissa var bare helt topp! I høst en gang så satt jeg og lekte meg med glimmermisten, og den ene stod der så fint på pulten uten korken på. Og det måtte jo skje. Splash ned på gulvet og der lå halve flaska og fløt. Litt oppgitt, men tenkte kjapt at jeg kunne jo ikke la vær å utnytte det litt. Så jeg tok en hvit kartong og la oppi og jeg så for meg at jeg måtte scrappe noen badebilder. Men nei - dette passet så bra til ukas skisse hos Skissedilla.  Det er gjestedesigner Heidi Kelly som har laget denne skissa. Har tittet innom bloggen hennes og der var det fantastisk mye fint.
Tror ikke dere har sett meg bruke så mye blomster på en LO før. Det er ikke helt min stil. Men det var gøy å utfordre seg selv på det. Må innrømme at jeg synes det er vanskelig med plassering av så mange blomster, og jeg må nok ha flere forskjellige type blomster... (en grunn til litt shopping snart) Under blomstene har jeg klippet ut noen blomster fra et mønsterark med veldig store blomster. Har alltid tenkt at dette klarer jeg ikke å bruke så disse må nok klippes ut. Og jeg har blomster til flere LO'r.



Denne pennekoppen her fikk en kollega av meg som sluttet i dag. Hun elsker bling og er økonom, så det måtte bare være med litt tall og litt bling!

Endelig har jeg fåtttak i denne bordpunchen igjen! Den klarte å knekke her i vinter og jeg har ikke funnet den i noen norske nettbutikker. Men for et par uker siden så fant jeg ut hva den het og til slutt fant jeg den på en amerikansk nettbutikk, og portoen var "billig" også i forhold til andre steder jeg har vært innom. Så den ble bestillt + litt annet også. Det lille jeg fikk med meg til 200...

Et kort til med selvtatt bildet fra Keukenhof utenfor Amsterdam.

2 kommentarer:

Signe sa...

Hei May Linda,
Takk for hyggelig kommentar inne 'hos meg' :)
Hvordan fant du frem til bloggen min?
Og du er virkelig helt RÅ på scrapping, nesten så jeg får lyst til å prøve meg også!

Anonym sa...

*hehe* det var jo en genial måte å tørke opp misten på, og reultatet ble jo kjempeflott!! Plasseringen av blomstene ble fint.
Nudelig gutt!

Takk for bidraget til Skissedilla