onsdag 18. mai 2011

Skissedilla# 112

Har gått løs på ukas skisse hos Skissedilla igjen. Jeg prøver å få scrappet litt bilder av besteforeldrene og skrive noen hyggelige ting som jeg husker fra barndommen sammen med dem. Dette bildet har ligget i bildemappa en stund. Liker dette bildet, for det er tatt på fjellet hvor morfar har likt seg veldig godt. Her sitter vi på Rambera overfor Vik i Sogn og har Sognefjorden bak oss. Her har mormor og morfar hatt støl, som tanta mi har tatt over nå.


Denne LO'n har nesten blitt en liten øvelse på  utfordringen jeg fikk av Scrappehuset med tekst på minst 150 ord. Men her har jeg skjult teksten min inni en papirpose.

2 kommentarer:

Lene - Nabon sa...

Flott Lo med lag på lag av lekre papirer!

Husk å lagre riktig neste gang! Oppskrift i egen fane på Skissedilla!

TAkk for bidrag!

Anne Gerd sa...

Kjempeflott LO - så flink du har vært med teksting!!:0)