fredag 13. mai 2011

Nå har vi tatt skikkelig helg her, slengt oss i sofan og beina på bordet! ;) Denne helga har vært etterlengtet. Trodde jo at det var torsdag på tirsdag.... Grusom følelse! Men nå er helga her og vi skal gjøre minst mulig.
Tross alt en lang uke har jeg kost meg ute i scrapperommet nesten hver kveld og konfirmasjonskortene er ferdige.

Her er de to siste konfirmasjonskortene til gutt. Disse 3 som skulle til samme gutt ville jeg lage så ulike som mulig. Så det ene kortet ble faktisk et dorullkort. Med et brettet kort inni hvor jeg også fikk plass til en pengelomme. Og så fikk jeg med litt noter her også.



Her har jeg brukt 3ndypapir sine lekre papirer og kuttet ut noen noter på Silhouetten.


Når jeg skal lage kort for andre til spessielle anledninger liker jeg å få vite litt om personen  som skal få kortet, slik at noe av dette kan prege kortet.  Bestillingen på kortet under ble en utfordring, en veldig artig utfordring. Jenta som skal få kortet driver med Rønhjul, eller som det heter på tysk Röhnrad (som sporten kommer i fra). Det ble til at jeg måtte finne et bilde, tegne litt, scanne og så få det inn i programmet til Silhouetten. Og dette ble resultatet.

Jeg har klippet av bunnen på en papirpose og den er åpen slik at kortet er større en "konvolutten" og kortet stikker litt ut på hver sin side.



Har også her fått plass til en liten pengelomme!

Det er gøy når bestiller blir veldig fornøyd med kortet, og man kan være sikker på at det ble så bra som hun håpet når hun blir helt rørt når hun ser det. Det ga oss en god latter etterpå og en god start på arbeidsdagen! (så nå er det også bestillt et bryllupskort)




Ingen kommentarer: