onsdag 18. mai 2011

Det står noen bokser og esker med mye rart i på scrapperommet. Og blant annet en boks med hauger av gamle bilder. Har alltid tatt masse bilder siden jeg fikk mitt første kamera av mormor da jeg var rundt 10 eller noe sånt (tror jeg) Det var et skikkelig gammelt ett hvor bildene ble små og kvadratiske da jeg fremkallte dem og blitsen var en sånn firkanta "kube" man satt oppå og så funket den til 4 bilder, og så måtte man ha en ny en. Derfor var det billigst å ta bilder ute...
Tilbake til boksen med alle de gamle bildene. Der lå det noen små skatter. Hehe blant annet en haug med passfoto oppi en konvolutt fra 5 klasse - 2. gym. Bl.a. da også noen passfoto av meg. I stedet for å ha dem slengt nedi en konvolutt så laget jeg en LO med disse bildene. Nesten litt skummelt å legge ut her. Skal i hvert fall ikke nekte for at man forandrer seg.....




Fortsatte med litt gamle bilder av meg som 10 åring sammen med farmor på sommerferie helt alene.

Ingen kommentarer: