søndag 17. april 2011

Fantastisk helg med masse sol, sol og atter sol! Jentene og jeg har kost oss hjemme alene. Startet fredagkvelden med Norske talenter i dobbeltsenga med masse puter, dyne og en stor pose med smågodt!!! Hehe! Vi hadde rett og slett en skikkelig jentekveld! Lørdagen ble det mye ute i sola, et danseshow i kirka på ettermiddagen og så enda mer kos om kvelden. Søndagen har bydd på litt scrapping, besøk av venner, grilling og nå har jeg avsluttet hele helga med en LO. Kan klare 3 arbeidsdager nå før jeg kan ta påskeferie også.

Skissedilla har besøk av designer Mija Constad. Hun har laget en flott skisse # 108 som inspirerte meg til følgende:


Sirkelen rundt og "friends" er sydd for hånd.

Ha en riktig god påske!!!

6 kommentarer:

Elisabeth Helland sa...

åh, den var kul....si meg, har du sydd for hånd der "friends" står??...dritstilig....

siléo sa...

woaw ! so beautifull !

Mija ♥ sa...

Wow...så läcker!! Snyggt jobbar:)

Anne Gerd sa...

Knallflott LO - sømmen var kul!!

HegeAL sa...

Wow så fott med håndsydd sirkel og tekst! Fantastisk. DIgger sommerfuglene og all luften i rundt!

Takkf or at du deltar og fortsatt god påske.

Synnøve sa...

Skal si du har tolmodighet da, så kult med den sydde teksten. En superfin LO.
Klem