søndag 20. februar 2011

Jeg elsker søndagsmorgninger som denne! (selv om det er vel ikke så mye morgen lenger...heller kanskje formiddag) Fikk lov til å dra meg litt i senga mens minstemann så på Knerten - og så var det opp og lage litt frokost. Og da blir det favoritten hennes, havregrøt! Ikke så storforlangen denne jenta. Storesøster er på overnatting så det er bare vi som tenner i peisen på kjøkkenet og sitter og koser oss med frokosten og skravler. Men lekene finnes fort frem mens jeg sitter og surfer rundt på hage, frø, løk og bare drømmer om vår! Vi skriver jo snart mars så da kan jeg vel snart begynne å så litt småting i vinduskarmene inne. Det blir vår første vår her, så det blir spennende å se hva som dukker opp i hagen og i bedd. Jeg tror vel egentlig at det ikke kommer til å dukke opp så altfor mye. For på sensommeren var det mest grønne prydbusker og noen potter hvor det var blomster i. Håper jo at det vil dukke opp noen krokus da. Ingen ordentlig vår uten krokus i hagen.
Vel, jeg sitter og hører på all leken i stua. Hun er så selvgående og bryr seg ikke om at hun må leke alene. Gøy å se hva hun har stellt i stand ute i stua... Dette er øyeblikk som må foreviges og gøy å se tilbake på.


Her får dyrehagen seg en liten flytur!


Frokosten er servert....

Ingen kommentarer: