søndag 13. februar 2011

Etter forrige helgs scrappetreff fikk jeg så mye inspirasjon og har bare ventet på noen ledige timer til enda mer scrapping! Jeg var så heldig å vinne et gavekort på treffet så jeg kjøpte meg en kjempe fin plate med tekststempler som jeg nå måtte prøve ut. Jeg er veldig fornøyd med det kjøpet!
Jeg passer alltid på å gå ut i scrapperommet når barna er i full lek og ikke bryr seg om hva vi gjør. Og sånn var det i går. Men det ender jo alltid opp med at dem kommer ut til meg. Og nå er dem blitt så store så de har fått sin egen boks med papirer, stempler etc som de fritt kan bruke - og når de spør fint så får dem litt av det som henger på veggen også. Eldstemann har fått skikkelig teken på kortlaging og er utrolig stolt! Hun blir garantert en veldig god scrapper (og dyr i drift  for mor etterhvert)
Før vi kom oss ut for å nyte kuldegradene, sola og snøen i hagen ble det noen timer med scrapping! Begge jentene like produktive i dag også! Jeg fikk laget enda flere kort + et par LO'r til feriealbumet.

2 kommentarer:

Synnøve sa...

Du har vært produktiv ja, og så masse flott du har fått laget da!!!
Ha en super kveld,
klem

Grethe sa...

Så kjempeflotte kort! Nå ble jeg også inspirert. Tror jeg på produsere litt kort i kveld.