mandag 27. desember 2010

Jula har vært kjempe hyggelig og julaften var utrolig koselig med besøk av familie fra begge sider og barna storkoste seg og fikk mye av det de hadde ønsket seg. Det ble høyt aktivitetsnivå utover kvelden da den nye Nintendo Wii'n ble installert og jeg bare ble stølere og stølere i armene 1. juledag etter å ha vært med på boksekamp med eldstemann... 1. juledag fikk vi til og med oldefar på 79 til å være med på bowling. Supersprekt og kult!  Han er helt utrolig til å engasjere seg i barnas lek!



Nå er det kanskje på tide med litt frokost og mannen i huset har varslet en skitur i dag... hehe det blir sikkert bra når vi først kommer oss ut! ;) De nye skistavene mine må jo prøves. Skistaver med trinser er et par år siden jeg har hatt. hehe! I løpet av dagen skal jeg nok få tatt meg en tur ut i scrapperommet også -i det minste får rydda opp litt. Barna maser også om litt scrapping.

Ingen kommentarer: