lørdag 11. desember 2010

Barnefri til i morgen - og mens det går en fotballkamp har jeg fått litt scrappetid. Sitter og ser ut på hagen og lysene, og det snør så vidt. Og her inne er ikke temperaturen den beste helt ennå, men det kommer seg sakte men sikkert. Men med julemusikk og noe varmt i koppen så holder man seg varm og jeg kan bare la kreativiteten slippe løs. Det går fortsatt i litt julekort her. I år bestemte jeg meg for å kose meg med julekortene. Med alt som har skjedd i høst fant jeg ut at i år så blir det ikke julekort på alle og en hver.... men noen få får et dumpende ned i posten (resten på mail). Dette er så ulikt meg, men noen ganger så må bare noen prioriteringer gjøres. Og i år så bestemte jeg meg altså for at jeg ikke skulle stresse med nok en ting, men heller bruke den lille ekstra tida på kos. Og her sitter jeg og koser meg med hvert enkelt kort av de få om blir laget...

Ha en fin lørdagkveld!

Ingen kommentarer: