søndag 8. august 2010

Ferien er over

Nå har jeg vært hjemme noen dager og har rukket og summe meg litt etter en helt FANTASTISK 3 ukers lang ferie med 14 dager i Florida og 7dagers cruise i vest-karibien! Kan bare si at en bedre ferie kunne vi ikke fått. Det var en perfekt 10 års feiring for et lykkelig ekteskap!
Vi har hatt det herlig og VARMT alle dagene! Opplevd en hel masse og barna har også storkost seg. De har taklet varmen utrolig godt. Det var jo alltid en sjø eller et basseng i nærheten som kunne benyttes. Og det er helt utrolig at dem ikke har gått i oppløsning i løpet av ferien...

Fort Lauderdale

Kanaltur i Fort Lauderdale

Disney World og Sea World

Anna Maria Island, vestkysten

10 års bryllupsdag på Key West

Roatàn - Honduras

Cozumel, Mexico

En liten smakebit fra ferien! Kan si at det ble en del bilder og mange ideer i hodet om noen LO'r etc...
Døgnrytmen er ikke helt på plass enda. Det blir virkelig vondt på mandag når jeg skal på jobb igjen. Her sitter jeg nå og klokka er 1:35 og jeg er ikke det spor trøtt. Jeg må bare komme meg i seng. Må bare innse at kveldens LO blir ikke helt ferdig. Men skal få den med til Skissedilla før fristen går ut i morgen.

God natt og ha en riktig god søndag!

Ingen kommentarer: