søndag 2. mai 2010

Skissedilla #57

Når jeg er alene hjemme en lørdagskveld, da blir det ikke noe annet enn scrapping. Om å gjøre å få barna i seng - og så er jeg klar for kreativ alenetid! En slik kveld ble det i går og jeg fikk laget et bidrag til ukas skisse på Skissedilla.
Jeg satt og bladde i bildene fra bryllupsreisa vår for snart 10 år siden. (De har nemlig ikke kommet i album ennå....jobbes litt med saken) Da fant jeg dette bildet av meg selv og hadde lyst til å scrappe det. Jeg scannet det og gjorde det om til sort hvitt. Som det kommer frem av teksten så var vi i Mexico på bryllupsreise, og der var det så fint at vi sa den gang at dit skulle vi tilbake på 10 årsbryllupsdagen vår. Jaja tenkte jeg for et par år siden. Men nå blir det virkelighet! Vi skal tilbake til Mexico i sommer og skal gjøre 2 stopp der med cruisebåten! :) :) Jeg gleder meg som en unge! Blir en fantastisk ferie. Og nå skal vi få vise barna våre også litt av den store verden og hvor vi var for 10 år siden.


Det ble en veldig enkel LO med litt maling på bobleplast, et lite journaling ark, en utstanset sommerfugl med stempeltrykk på, en flaskekork og chipboardbokstaver som jeg har stemplet med litt swirls.

Så det var kommet en superfin skisse for denne uka også, så det spørs om jeg ikke må klare å få sneket til meg litt tid på scrapperommet i dag også. Selv om sola skinner fra skyfri himmel ute. Men enn så lenge så er det jo litt kaldt ute. Men minstejenta skulle på død og liv ut nå. Så hun fikk på seg tøy og leker ute i hagen nå. Mens eldstemann sitter fortsatt under dyna i sofan og ser litt på tv. En deilig og avslappende morgen uten noen store planer for dagen.

Ha en riktig fin søndag i sola (for de som har det)!!

2 kommentarer:

Siv Anne sa...

Kjemepfin C&S layout

Broggis sa...

Utrolig flott LO!
Elsker detaljene på den! Inspirert ble jeg nå!
Takk for at du deltar!