onsdag 17. februar 2010

Er litt tøft noen ganger å ha bestemt seg for at i 2010 så skal trening prioriteres og scrappekvelder med jentene må vike for tredemølle og styrketrening. Men litt scrapping klarte jeg å få gjort før jeg dro på trening. (og 10 min med skravling klarte jeg å få med meg på slutten før dem hadde pakket sammen helt)

Det er alltid gøy å prøve noe man ikke har prøvd før. Og nå har jeg laget et lerret for første gang - og det blir nok ikke siste gangen, for det var veldig gøy! (Nye ideèr har jeg allerede)
Jeg har malt lerretet hvitt først og så brukt litt bobleplast og maling i et par hjørner. Kvisten med fuglen, sommerfulgene og teksten har jeg kuttet på Silhoutten min. Ellers har jeg tatt noen småblomster og laget en liten bukett og bundet blonde rundt, limt på en blomst med knapp og snor i.  I det ene hjørnet har jeg skrevet med tusj "glad i deg". Synes den effekten ble veldig bra.
Dette er en litt forsinket morsdagsgave til mamma fra meg og søsteren min + barnebarna.


 


1 kommentar:

Lula sa...

Fy søren denne var lekker! Jeg liker dine sider såå godt og du har alltid søte detaljer som inspirerer meg.

Klem Lula