lørdag 2. januar 2010

SKISSEDILLASKISSE #40 Jeg er alltid innom Skissedilla og det er så mange fine skisser + mange fine løsninger. Men jeg er alltid litt for treg så får aldri laget et bidrag innen tida... Men denne gangen måtte jeg bare få det til. Her er mitt bidrag. Det er et bilde av Natalie og meg som en venninne tok i høst. En kveld nå i desember så lå det en søt liten lapp på nattbordet mitt fra Natalie. Det er en lapp som rører en mor - og den måtte bare bli tatt vare på. Hun liker å være på scrapperommet og lage små ting og nå hadde hun fått være helt alene og brukt det hun fant. Det var gøy å kunne få den med på en LO slik som dette og bruke teksten som tittel på LO'n.

4 kommentarer:

Lene sa...

Så herlig LO! Digger at du har brukt så mye bølgepapp !

mi@ sa...

Sånne minner er verdt å ta godt vare på. Likte godt at du hadde satt teksten på høykant, og de røde detaljene er bare lekkert.

Takk for at du deltar hos Skisssedilla

Heidi sa...

Nyyyyyyyyyyyydelig løsning!!! Digger fargene!!

Elisabeth Helland sa...

wow, så utrolig flott da.....og for noen farger, og detaljer.....virkelig lekkert fra ende til annen...
- håper du og dine får en flott torsdag...